درباره ما

سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

" سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران" در سال 1347 با هدف توسعه و بهبود وضع صنایع کوچک و همچنین کمک به سرمایه گذاران تشکیل گردید. این سازمان پس از یک دوره ادغام در وزارت صنایع در سال 1362،مجدداً با اعمال تغییراتی با عنوان جدید" سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران" در سال 1384 فعالیت خود را از سرگرفت و به عنوان سازمانی توسعه‌ای و با هدف افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور با تاکید بر محورهای زیر :

  • توسعه صنایع کوچک و متوسط
  • توسعه و تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی
  • بهبود فضای کسب وکار صنایع کوچک کشور
  • استقرار سازمانی پویا، دانش مدار،چابک و همسو با تحولات جهانی

نقش آفرین شده و در راستای سیاست ها و فعالیت های حمایتی خود از واحدهای کسب و کار در عرصه داخلی و بین المللی، با همکاری شرکت "توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن"، راه اندازی سامانه (سامانه تامین مالی زنجیره تامین بانک سپه) را در دستور کار خود قرار داد.

شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن

شرکت "توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن" با تجارب ملی در حوزه های بانکداری و پرداخت الکترونیکی، ایجاد اکوسیستم های پیشرو کسب و کار به کسب و کار در مجموعه های بزرگ کشور و توانمندی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقدام به ایجاد یک اکوسیستم پویای کسب و کار به کسب و کار به منظور :

  • ارتقاء آموزش اعضاء
  • گسترش تعامل بین اعضا و بهبود سرعت تعامل
  • هم افزایی
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • دسترسی به ابزارهای مالی پیشرو
  • دسترسی به ابزارهای مالی پیشرو
  • دسترسی به ابزارهای مالی پیشرو
  • تولید، خرید و فروش سریع تر و بهینه
  • افزایش صادرات و ارتقاء ضرایب و فاکتورهای اقتصادی در سطوح محلی، منطقه ای و کشوری

در چارچوب سامانه (سامانه تامین مالی زنجیره تامین بانک سپه) نمود.

سامانه کشوری کسب و کار به کسب وکار(سامانه تامین مالی زنجیره تامین بانک سپه)

" سامانه " (سامانه تامین مالی زنجیره تامین بانک سپه) در راستای ایجاد یک ساختار کشوری با ارتباطات بین المللی برای تحقق اکوسیستم فراگیرکسب و کار به کسب و کار با دربرگیری:

  • زیرساخت های خرید و فروش اینترنتی
  • زیرساخت های مالی و اعتباری مدرن
  • زیرساخت های لجستیکی پیشرو
  • زیرساخت های ارتقا دسترسی به دانش و آموزش

طراحی شده و فعالیت می نماید.

سامانه تامین مالی زنجیره تامین بانک سپه دارای سه بخش:

  • B2B(Business-to-Business)
  • B2C(Business-to-Costumer)
  • باشگاه مشتریان(Loyalty club)

بوده که انواع معاملات از جمله معاملات نقدی، غیرنقدی، مشروط، مدت دار و ... با کمک تنوعی از ابزارهای پرداخت از قبیل کارت بانکی،کارت زیر خط، کارت اعتباری، پول رمز نگاری شده، برات الکترونیکی و ... توسط واحدهای کسب و کار عضو، در بخش های مرتبط قابل انجام است.

مبنای فعالیت سامانه مبادله کالا و خدمات بین تامین کننده به عنوان یک طرف و متقاضی آن کالا و خدمات به عنوان طرف دیگر است.

  • خدمات بازاریابی و آموزش
  • سرویس های رایانش ابری
  • خدمات مالی چرخه تامین(SCF)
  • خدمات مدیریت چرخه تامین(SCM)
  • خدمات لجستیک و حمل و نقل(LM)
  • خدمات مشاوره ای در حوزه های حقوقی، بازرگانی، سرمایه گذاری و ...